Banner Contest

View previous topic View next topic Go down

Banner Contest

Post by Trainer Lucas on Tue Dec 20, 2011 8:00 pm

Yep, we're having one.

RULES:

1: Make it original; No copying.
2: It has to be in line with the Theme of the game. I.E: Legendary battles between heroes.
3: Banner must be 400 by 250.

PRIZE:

Your banner gets to be the one we keep. That's about it.
avatar
Trainer Lucas
Admin

Posts : 571
Join date : 2011-12-19
Age : 21
Location : Here. Where else?

View user profile http://hero-quest.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Banner Contest

Post by Herp on Tue Dec 20, 2011 9:07 pm

Spoiler:


Last edited by Herp de Derp on Tue Dec 20, 2011 9:35 pm; edited 1 time in total
avatar
Herp
The Awesomeness that is HERP DE DERP
The Awesomeness that is HERP DE DERP

Posts : 475
Join date : 2011-12-20
Age : 19
Location : Gimme a hint, cuz I'm stumped

View user profile http://rpgamingffaw.forumotion.com/

Back to top Go down

Re: Banner Contest

Post by Trainer Lucas on Tue Dec 20, 2011 9:33 pm

Lol. Okay, Herp is the First entry. Spoiler that, will you?
avatar
Trainer Lucas
Admin

Posts : 571
Join date : 2011-12-19
Age : 21
Location : Here. Where else?

View user profile http://hero-quest.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Banner Contest

Post by TehKrazeh1 on Tue Dec 20, 2011 10:25 pm

This also seems oddly familiar... DEJA VU, EH?

Anyways, reserved.
avatar
TehKrazeh1

Posts : 137
Join date : 2011-12-20

View user profile

Back to top Go down

Re: Banner Contest

Post by Trainer Lucas on Tue Dec 20, 2011 10:30 pm

Uh, not really. Unless you are referring to VUJA DE, the feeling NONE of this has ever happened.
avatar
Trainer Lucas
Admin

Posts : 571
Join date : 2011-12-19
Age : 21
Location : Here. Where else?

View user profile http://hero-quest.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Banner Contest

Post by TehKrazeh1 on Tue Dec 20, 2011 10:35 pm

Trainer Lucas wrote:Uh, not really. Unless you are referring to VUJA DE, the feeling NONE of this has ever happened.

MG, duh man. You didn't see the topic with the contest?

Well, you might've come afterwards, and never seen it. Probably not your fault. Never mind lol.
avatar
TehKrazeh1

Posts : 137
Join date : 2011-12-20

View user profile

Back to top Go down

Re: Banner Contest

Post by Herp on Wed Dec 21, 2011 5:15 pm

When is this gonna be due
avatar
Herp
The Awesomeness that is HERP DE DERP
The Awesomeness that is HERP DE DERP

Posts : 475
Join date : 2011-12-20
Age : 19
Location : Gimme a hint, cuz I'm stumped

View user profile http://rpgamingffaw.forumotion.com/

Back to top Go down

Re: Banner Contest

Post by Trainer Lucas on Wed Dec 21, 2011 6:42 pm

Just whenever we get around to it. Say, Jan 7?
avatar
Trainer Lucas
Admin

Posts : 571
Join date : 2011-12-19
Age : 21
Location : Here. Where else?

View user profile http://hero-quest.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Banner Contest

Post by TehKrazeh1 on Wed Dec 21, 2011 9:26 pm

Trainer Lucas wrote:Just whenever we get around to it. Say, Jan 7?

More like February January 31.
avatar
TehKrazeh1

Posts : 137
Join date : 2011-12-20

View user profile

Back to top Go down

Re: Banner Contest

Post by Trainer Lucas on Wed Dec 21, 2011 10:11 pm

Fine. Deadline is extended until Jan 31.
avatar
Trainer Lucas
Admin

Posts : 571
Join date : 2011-12-19
Age : 21
Location : Here. Where else?

View user profile http://hero-quest.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Banner Contest

Post by Trainer Lucas on Fri Dec 23, 2011 3:49 pm

Herp, you win the Contest. Btw, can you make the Banner a Little Bigger? The Right looks like it was cut off. If you could just put an Edge around it, and make it a little longer, it'd be perfect.
avatar
Trainer Lucas
Admin

Posts : 571
Join date : 2011-12-19
Age : 21
Location : Here. Where else?

View user profile http://hero-quest.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Banner Contest

Post by Herp on Fri Dec 23, 2011 4:03 pm

avatar
Herp
The Awesomeness that is HERP DE DERP
The Awesomeness that is HERP DE DERP

Posts : 475
Join date : 2011-12-20
Age : 19
Location : Gimme a hint, cuz I'm stumped

View user profile http://rpgamingffaw.forumotion.com/

Back to top Go down

Re: Banner Contest

Post by Trainer Lucas on Fri Dec 23, 2011 4:07 pm

Almost there.One last thing, can you have the same amount of blank Black space on the right as is on the Left? Then it'd be perfect.
avatar
Trainer Lucas
Admin

Posts : 571
Join date : 2011-12-19
Age : 21
Location : Here. Where else?

View user profile http://hero-quest.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Banner Contest

Post by Herp on Fri Dec 23, 2011 4:10 pm

avatar
Herp
The Awesomeness that is HERP DE DERP
The Awesomeness that is HERP DE DERP

Posts : 475
Join date : 2011-12-20
Age : 19
Location : Gimme a hint, cuz I'm stumped

View user profile http://rpgamingffaw.forumotion.com/

Back to top Go down

Re: Banner Contest

Post by Trainer Lucas on Fri Dec 23, 2011 4:23 pm

Absolutely Excellent, Herp. Adding now....
avatar
Trainer Lucas
Admin

Posts : 571
Join date : 2011-12-19
Age : 21
Location : Here. Where else?

View user profile http://hero-quest.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Banner Contest

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum